amaiA crespo. pauLa bonet

divendres, 9 de desembre del 2011

onaDes--lluíS llacH cantadA peR SILVIo RODRÍGUEz

Un company de música que m'ha regalat aquesta preciositat, aquesta vesprada de fred i gelor... un poc de tendresa que dóna calor als pensaments...
Gràcies Antonio F.


M'agradaria tant 
poder mirar el teu cos 
esquinçat, nu i lluent, 
les aigües del bassal... 

M'agradaria tant 
acaronar els teus cabells 
i eixugar aquesta pell 
amb els meus llavis tan secs... 

Que envejo cada esquitx 
que tu hagis platejat. 
Gelós estic del sol 
si és que ell t'ha enlluernat. 

Que primaveres són 
les onades que tu fas, 
i jo, l'arbre assedegat 
que a la vora està esperant.


I si canto trist.1974

2 comentaris:

Inma ha dit...

ufffff qué canción por dios!!! no la conocía, es que este amigo nuestro Antonio Ferriz tiene un gusto exquisito, pero exquisito de morir escuchando los repertorios que sube...!!!
La he disfrutado mucho, dos grandes para mi..besosssssssssssss

natÀlia ha dit...

a mi me hizó llorar... los dos grandes fucionados... un besote grande wapa!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...